שיווק סלולרי

Facebooklinkedinby feather

הטלפון הסלולרי שאנו אוחזים בקצות אצבעותינו הנו מכשיר חכם ורב עצמה. יחידות הקצה המשוכללת שבידינו משרתות אותנו על בסיס יומי קבוע לביצוע עשרות פעולות שונות ומורכבות: גלישה באינטרנט, משלוח מיילים, התחברות לרשתות חברתיות, השוואת מחירים, קניית מוצרים, ניווט, לימוד, משחקים, צילום, צפייה בווידיאו ורשימת האפשרויות רק גדלה, מיום ליום. הטלפון הנייד הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו ובין היתר שינה גם את התנהגות הצרכנית שלנו והפך אותה לצרכנות מבוססת תקשורת עם הסביבה.

מחקרים שבוצעו העלו מספר תובנות מעניינות לגבי השימוש בטלפונים החכמים: 94% מבעלי הטלפונים החכמים מחפשים מידע הקשור לסביבתם המידית ו 90% מהם אף נקטו בפעולה מעשית ביחס לתוצאת החיפוש. הטלפון החכם הפך לכלי קריטי בביצוע החלטות קנייה– 96% מבעלי טלפון חכם ביצעו בעזרתו סקר קנייה לרכישת שירות או מוצר ו 36% אף ביצעו באמצעות המכשיר רכישה הלכה למעשה. מודעות פרסומת שנחשפו תוך שימוש בטלפון חכם נצפו על ידי 89% מהמשתמשים 66% מבעלי הטלפונים החכמים ביצעו חיפוש בעזרת המכשיר לאחר שנחשפו לפרסום באמצעי המדיה הרגילים.

person-844258_1280

התובנות החדשות הללו מסלקות הצידה אמיתות ישנות, מעוררות שאלות חדשות ומציבות אתגרים בפני משווקים ומפרסמים בבואם לתכנן את אסטרטגיות השיווק והמכירה של העידן החדש. אולם התחכום הטכנולוגי לכשעצמו ככול שיש בכוחו להלהיב ולסחוף המונים, אינו המהות המרכזית.בכל האמור בשיווק ובהנעת קונים, המהות המרכזית היא החוויה. אבל לא חוויה טכנולוגית – אלא חוויה צרכנית. חוויה שאינה מעמידה את הטכנולוגיה במרכז אלא כזו שמשתמשת בכלים טכנולוגיים במטרה ליצור חוויה מעצימה ורגשית, עבור הצרכן.

זקוקים לאסטרטגיה שיווקית חדשה?

לחצו כאן

Facebooklinkedinmailby feather

Author: יפתח קצור

יפתח קצור מומחה קידום אסטרטגיות עסקיות בעל ניסיון של למעלה מ 30 שנות ניהול, יזום ופיתוח עסקים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *