?מה זה ייעוץ פילוסופי מעשי

אנשים זקוקים לדיאלוג, לא לדיאגנוזה

שיטת הייעוץ הפילוסופי מבוססת על דו-שיח רעיוני. שיטת ייעוץ זו מבקשת לסייע לאדם לבחון את חייו באמצעים פילוסופיים ולא פסיכולוגיים, להבהיר באופן ביקורתי את הנושאים שעמם הוא מתמודד, לבחון את המציאות האישית שעל-פיה הוא פועל ולהצמיח מתוכו הבנה של מצבו, שתסייע לו לבצע שינוי אישי

פילוסופיה היא אמנות המחשבה. זוהי שיטה, צורת חשיבה, פעולה, דרך חיים, מצפן וכלי ניווט שיכולים לעזור לכם למצוא את הדרך שלכם. לפילוסופיה תפקיד אינטגרלי בכל היבט של החיים האישיים והמקצועיים שלנו.

לחשיבה פילוסופית השפעה על האופן שבו אנחנו רואים את עצמנו ואת עולמנו ובאמצעותה ניתן לנווט כדי להשיג את מטרותינו בעולם, באופן מעשי.

היישום המעשי של שיטת הייעוץ הפילוסופי – הן בתחום האישי והן בתחום העסקי, הוא באפשרות לקיים דיון פתוח בשאלות אישיות או עסקיות מורכבות. תפקידו של הפילוסוף המעשי והיזמי הוא לסייע בחשיבה ביקורתית תוך הצבת שאלות המסייעות למתייעץ לקבל פרספקטיבות חדשות, לראות באופן בהיר יותר את המציאות האישית או העסקית, ולגבש הבנה מדויקת יותר של מצבו כדי לבצע תהליך של שינוי  

הדרך האישית המיוחדת שעברתי במשך למעלה מ 30 שנים והניסיון המצטבר בדיסציפלינות מגוונות, הן בתחום העסקי והן בתחומי יצירה, הכשירה אותי לעסוק  בפילוסופיה מעשית ובאמנות המחשבה.

ניסיוני כולל: ליווי אישי של דמויות מפתח בעולם העסקי, הקמה ניהול וקידום של חברות ומיזמים בתחומי מדיה, מסחר, שירותים, נדלן, טכנולוגיה, הייטק וכמובן, יצירה ואמנות.

 יפתח קצור יועץ אסטרטגי, דמות ציבורית, בעל למעלה מ-30 שנות ניסיון ניהולי ועסקי 

ליצירת קשר :

yiftach@katzur.co.il

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *