חדשנות כאסטרטגיה עסקית
האתגרים התחרותיים מולם ניצבת חברה עסקית במאה ה-21 עשויים להשפיע על עצם קיומה. איומי הטכנולוגיה משנים מן היסוד קטגוריות עסקיות וחברה עסקית שלא תשכיל להמציא את עצמה מחדש עשויה להיעלם
מטרתה של תכנית אסטרטגית של חדשנות היא לעדכן ביעילות מהירות וגמישות את פעולת החברה, לצמצם את הוצאותיה, להגביר את המכירות ולהתאים את המודל העסקי והמבנה הארגוני לתנאי השוק החדשים
קצור אסטרטגיות מאפשרת מסגרת בוטיק יוצאת דופן לפיתוח אסטרטגיה עסקית של שינוי לאיתור מרכזי רווח ומקורות הכנסה חדשים ולקידום פתרונות עסקיים הניתנים ליישום מעשי בזמן קצר והבאת מרכזי רווח חדשים ומשאבים כלכליים לחברה, במודל יזמי
אין אסטרטגיה אחת מתאימה לכולם לפיתוח מרכזי רווח חדשניים. ולכן כדי לסייע לחברה. נדרשת גישה פרואקטיבית בהתאם לצרכים העסקיים ומתן תשומת לב מוחלטת לכל שלב בתהליך: תכנון, ביצוע ויישום
by